Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?
Såfremt vi skulle være kommet til at sende en forkert plante, beder vi dig om at kontakte os pr. mail eller telefon. Vi vil så sende den rigtige pante med det samme. Ønsker vi den forkerte plante retur, sender vi dig en returlabel hvor portoen er betalt.
Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?
Der er 14 dages fortrydelsesret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
Pakken skal sendes til:
Thyboesminde Stauder
Skivervej 80
9362 Gandrup
Danmark
Reklamation
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få planten ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget at planten er forkert eller andet. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Ved reklamation send email til : thyboesminde@gmail.com